Garanti Koşulları
GARANTİ ŞARTLARI
I. Vazgeçme:
Almış olduğunuz ürünü ambalajı açılmadan, kullanmadan, bozulmasına imkan vermeden satış
faturası tarihinden itibaren 7 gün içerisinde iade edebilirsiniz. Orijinal kutusu bozulmuş, tekrar
satışa sunulma özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan
ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir. Ürünler eğer var ise standart aksesuarı ile birlikte eksiksiz ve
hasarsız iade edilmelidir. İade ürünlerinizi, ürünü iade etmeden önce iade nedeninizi belirterek
fatura numaranız ve sipariş numaranızı içeren mesajı e-posta adresimize veya iletişim(müşteri
hizmetleri) bölümümüze gönderiniz. Müşteri hizmetleri gönderdiğiniz e-mail aracılığı ile sizinle
temasa geçecek, ürünü nasıl iade edeceğiniz size bildirilecektir. · İade nedeniyle ödenecek taşıma
masrafları tüketici tarafından karşılanacaktır.
II. Taşıma Sırasında Hasar Görmüş Ürünler:
Taşıma sırasında hasar görmüş ürünü tespit etmek için kapınıza gelen siparişi kargo yetkilisinin
yanında açıp faturası ile karşılaştırınız. Bir hata, eksiklik ve tahribat olup olmadığını kontrol ediniz.
Almış olduğunuz üründe tahribat veya eksiklik olması koşulunda kargo görevlisinin yardımı ile
tutacağınız tutanakta belirtip, ürünü kargo yetkilisine teslim ediniz. Aksi halde ürünü eksiksiz
aldığınız kabul edilip iade işlemi gerçekleştirilmez. Fişsiz, faturasız ve tutanaksız gönderilmiş olan
ürünlerin iadeleri firmamız tarafından kabul edilmemektedir. Bu belgelerin tarafımıza ulaşmasını
takip eden 7 gün içerisinde ürün bedelinin müşterinin kredi kartına iade edilmesi için firmamız
girişimde bulunur. (Not: Ürün iadesinde banka tarafından kaynaklanan aksaklıklardan bu site
sorumlu değildir.) · Talep ederseniz taşıma sırasında hasar görmüş olan ürününüzün yerine aynı
veya eş değerde başka bir ürün alabilirsiniz.
III. Ayıplı Ürünler:
Teslimat sırasında fark edilemeyip ürünün uygulamasında meydana çıkan ayıplı ürünleri hatalarını
belirterek fatura ve sipariş numaralarınızı içeren mesajı e-posta adresimize veya iletişim bölümünü
kullanarak gönderiniz. Müşteri hizmetleri göndermiş olduğunuz gerekçenizi uygun görürse
faturanızla birlikte almış olduğunuz ürünü test etmek için firmaya yollar. Yapılan inceleme sonunda
firmadan gelen raporda test edilen üründe bozukluk görülmez ise tüketiciden alerji durumunu
açıklayan doktor raporu istenir. Alınan doktor raporunun müşteri hizmetlerine ulaştırılması halinde
tüketicinin talebine göre aynı ücrette başka bir ürün veya ödeme iptali işlemi gerçekleştirilir. · Ayıplı
Ürünlerde iade edilen ürünün taşıma masrafları tarafımızdan karşılanacaktır.